Онлайн вхід і реєстрація
Ви вже наш клієнт?
Що таке тревел політика
и і чому важливо грамотно її скласти?
Хочете економити на відрядженнях?
Під економією мається на увазі в першу чергу контроль за витратами, пов’язаними з поїздками ваших співробітників, а також розумне планування відряджень.
Тревел- політика – саме цей інструмент і сьогодні він використовується будь-якої сучасної компанією по всьому світу.
Невикористання тревел політики веде до:
- Збільшення витрат, так як не прописані чіткі правила
- Подразнення працівників, яким дуже важко розпоряджатися корпоративними засобами без розуміння, що можна, а що – не можна
- Витрати на робочий час співробітників адміністративного та фінансового відділу, що займаються їх супроводом
Як правильно зробити так, щоб витрати були під контролем, співробітник задоволений,
а бронювання відбувалися швидко і якісно?
Персональна платформа бронювання онлайн для вашої компанії від Djoca Travel дозволить Вам налаштувати наступні параметри з нашою допомогою:
- Визначення пріоритетних критеріїв розміщення (мінімальна і максимальна кількість зірковості, обов’язкове включене харчування (сніданок, без сніданку і тп), ідеальне розташування (віддаленість від центру міста, розташування поруч з вокзалом і тп)
- Максимальний бюджет за ніч (згідно містах, країнах)
- Можливість позначити «улюблені готелі», які будуть рекомендовані першими для бронювання
- Підбір індивідуальної бази проживання під потреби клієнта (розміщення поруч з офісом, куди регулярно проводяться відрядження і тп)
Результат, який ви отримаєте:
- зниження витрат компанії (до 30%)
- економію робочого часу тревел-координатора, адміністративного та фінансового відділів клієнта (до 480 годин на рік)
- зменшення фінансових і організаційних ризиків
- скорочення помилок, пов’язаних з людським фактором.
Форма реєстрації
Ідеї для корпоративного відпочинку
Наталя Дукова
Директор турфірми ``САМ`` м.Запоріжжя
Катерина Макарчук
Директор компанії Sandals Travel
Сергій Воронов
Менеджер компанії Ельдорадо
Відгуки корпоративних клієнтів
Незабутній вікенд в President Solin 5 * (Солін, Хорватія)
Ексклюзивний відпочинок біля підніжжя Піренеїв Sport Hotel Hermitage & Spa 5 * (Сольдеу, Андора)
Казковий Exedra Cappadocia 4 * (Каппадокія, Туреччина)
Заявка на прорахунок корпоративної поїздки
Чому ми?
Агентство з організації ділових поїздок нового покоління
Замовляйте і керуйте поїздками вашої компанії без обмежень.
Бронювання онлайн готелів вашим асистентом
Підтримка клієнтів
24/7
Оплата зручним для вас способом
Прорахунок індивідуальних програм будь-якої складності
З Djoca Travel Ukraine ви отримуєте:
- Персоналізовану платформу для бронювання готелів онлайн-ваш логотип, налаштування параметрів згідно з вашими побажаннями
- Кваліфікованого менеджера для прорахунку індивідуальних і групових програм
- Доступ до спеціальних тарифів для корпоративного сегмента-завжди нижче букінга!
- Контроль над бюджетом вашої компанії відповідно до обраної тревел-політики
Отримайте ваш персоналізований сайт, заповнивши коротку форму
Зв’яжіться з нами
Наші послуги
01
Персоналізований сайт онлайн бронювання для вашої компанії
Djoca Travel пропонує персоналізовану платформу для вашої компанії. На ній буде логотип вашої компанії або бренду, ваші контакти, можливість налаштувати вашу тревел-політику, обраний вид оплат. У вас буде можливість створювати користувачів для ваших співробітників і переглядати їх бронювання.
1 хвилина – і у вашій компанії персоналізований сайт.
02
Бронювання проживання нашим менеджером
Не важливо, що ви хочете заброніровать- готель в Мадриді, віллу на Карибах чи ж притулок на вершині Монблану – ми допоможемо вам у підборі, пошуку кращого тарифу і бронюванні.
03
Групове обслуговування (організація івентів, ділових зустрічей, корпоративний відпочинок)
У діловому світі важливий статус і створена атмосфера під час проведення заходу, семінару, виставки або корпоративного відпочинку . Пропонуємо свої послуги в організації бізнес-сніданків, конференцій, круглих столів, де буде врахована навіть температура в приміщенні і розташування записної книжки на столі.
04
Поїздка на виставку
Відвідування міжнародних виставок не обходимо для успішного розвитку бізнесу. На найбільших виставках співробітники компанії отримують актуальну інформацію про тенденції розвитку галузі, а також про останні новинки, сучасних розробках і пропозиціях постачальників товарів і послуг. Ми готові надати повну підтримку і супровід Вашої поїздки, включити і продумати всі деталі.
05
Транспорт
Авіаквитки в будь-яку точку планети збільше 300 авіакомпаніями – МАУ, Wizzair, Airfrance, EasyJet, квитки на потяги по Європі, трансфери автомобілем, мікроавтобусом або автобусом для груп і в оренду з російськомовними або англомовними водіями.
06
Візова підтримка
Візове оформлення в найкоротші терміни, а також: консультація, заповнення візових анкет, запис на співбесіду, супровід, переклад і доставка документів.
07
Страхування
Ми співпрацюємо зі страховою компанією ERV (Європейське туристичне страхування), яка є однією з провідних міжнародних компаній туристичного страхування.
08
VIP зустрічі і проводи в аеропорту
Для високопоставлених гостей ми забезпечимо VIP зустріч або проводи в аеропортах: швидкий прохід паспортного і митного контролю без черги в супровід російськомовного або англомовного асистента.
09
ВАШ Ведучий МЕНЕДЖЕР
При бронюванні з нами Ви завжди маєте україномовного (російськомовного) асистента, готового допомогти Вам в будь-якій ситуації 24/7.А також еккаунт-менеджер для надання щомісячної звітності.
Що таке тревел політика
и і чому важливо грамотно її скласти?
Хочете економити на відрядженнях?
Під економією мається на увазі в першу чергу контроль за витратами, пов’язаними з поїздками ваших співробітників, а також розумне планування відряджень.
Тревел- політика – саме цей інструмент і сьогодні він використовується будь-якої сучасної компанією по всьому світу.
Невикористання тревел політики веде до:
- Збільшення витрат, так як не прописані чіткі правила
- Подразнення працівників, яким дуже важко розпоряджатися корпоративними засобами без розуміння, що можна, а що – не можна
- Витрати на робочий час співробітників адміністративного та фінансового відділу, що займаються їх супроводом
Як правильно зробити так, щоб витрати були під контролем, співробітник задоволений,
а бронювання відбувалися швидко і якісно?
Персональна платформа бронювання онлайн для вашої компанії від Djoca Travel дозволить Вам налаштувати наступні параметри з нашою допомогою:
- Визначення пріоритетних критеріїв розміщення (мінімальна і максимальна кількість зірковості, обов’язкове включене харчування (сніданок, без сніданку і тп), ідеальне розташування (віддаленість від центру міста, розташування поруч з вокзалом і тп)
- Максимальний бюджет за ніч (згідно містах, країнах)
- Можливість позначити «улюблені готелі», які будуть рекомендовані першими для бронювання
- Підбір індивідуальної бази проживання під потреби клієнта (розміщення поруч з офісом, куди регулярно проводяться відрядження і тп)
Результат, який ви отримаєте:
- зниження витрат компанії (до 30%)
- економію робочого часу тревел-координатора, адміністративного та фінансового відділів клієнта (до 480 годин на рік)
- зменшення фінансових і організаційних ризиків
- скорочення помилок, пов’язаних з людським фактором.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]